Retour sturen
- Neem telefonisch of per email contact op
- Geef de datum en het artikel op de verkoopbon door
- Bij ontvangst van het geretourneerde product het totaalbedrag teruggestort op het gegeven banknummer
Retour artikelen
Voor het retourneren van de artikelen vergoeden wij alleen de kosten van het gekochte product. Bezorgkosten worden niet vergoed. Hetzelfde geldt voor een gedeeltelijke retournering van artikelen – bezorgkosten worden ook niet vergoed.
Je kunt een artikel of een hele bestelling retourneren als het voldoet aan onderstaande vereisten:
- Zowel item(s) als het pakket moeten in hun oorspronkelijke staat worden bewaard
- Bevestiging van je identiteitsbewijs en het feit van aankoop en de voorwaarden (verkoopbon of factuur)
- De retouraanvraag moet binnen 14 dagen na aankoop worden ingediend.
- Het geretourneerde artikel is niet opgenomen in de lijst met niet-restitueerbare goederen.
- Defecte artikelen retourneren
Defecte Artikelen Retourneren
Je kunt defecte producten retourneren met volledige terugbetaling van zowel de bestelprijs als de verzendkosten. Bij gedeeltelijke retournering worden de verzendkosten niet vergoed.
We beschouwen een artikel als defect als het aan een van de volgende voorwaarden voldoet: artikelen met het verkeerde artikel, kleur, stijl, kwaliteit, maat. Verschillen in lay-out en ontwerpelementen worden niet beschouwd als de indicator van een niet-kwaliteitsproduct.
Terugbetalingen worden gedaan binnen 5 werkdagen vanaf het moment dat we het geretourneerde product hebben ontvangen. Je ontvangt een relevante e-mailmelding. Als er sprake is van een terugbetaling op een bankrekening, kan de terugbetalingsperiode worden verlengd vanwege de bankvoorwaarden voor het verwerken van betalingen. Neem contact op met jouw bank voor meer informatie.